Mitt liv suger!!

Nu ska jag gnälla och tycka ssynd om mig själv! Jag pallar inte mer, jag är misslyckad som person, misslyckad som.. mig. Hela mitt liv har bara varit dåligt, Jga vill inte mer, och det finns ingen i hela världen som känner som jag. Jag gråter för ingenting, jag har börjat tröstäta. Just nu har jag feber. Alla minnen.. dom e så jobbiga. Jag har inte träffat Cecilia-, min granne från när jag bodde i nack, som dessutom var min bästa vän,- på fucking 10 år! Jag fick tillbaka kontakten med henne innan sommarn, och vi bestämde att vi skulle träffas nån gång under sommarn.. blev det så? NEJ!! Hon bor i skåne. Jag har nästan alltid blivit mobbad för min längd. jag fick heta "KOSSAN" i 4an och 5an. Jag var jämt sur. Till och med Anna som inte gick i min klass under mellanstadiet. Jag fick nämligen byta klass, från min nya bästa vän. Anna. I slutet av 6an blev jag ihop med en av dom nya killarna i klassen. Fredde. Efter ett halvår valde han mickan istället för mig, men han var fortfarande kär imig. Dom var ihop i en månad typ. sen blev vi ihop igen. Och nu för några dar sen så sa han att han inte visste om han var kär i mig längre och så gjorde han slut.. och .. ne jag orkar inte berätta mer om det. Jag älskade honom så mkt! Sen har jag ju flyttat också. Allt kommer på en gång jag orkar inte mer! Flytten från mitt älskade hem, Fredde som gjort slut, Så många bråk, både hemma och med mina vänner, min förra kanins död (blev UPPÄTEN av en räv på landet), allt bara förstörs, allt jag rör vid kommer jag en dag förlora. Jag behöver nån att prata med, inte nån psykolog eller kurator, Bara nån som kan lyssna, ett barn. Inte en vuxen. Jag står inte ut medf dom!
Jag vill ha fredde tillbaka!!!


Tårar som rullar ner för mina kinder.
Alla dessa hinder!
Sorgen i mitt hjärta som lär stanna kvar
För att vi inte längre är ett par

Se mig som den jag är.
Känn tyngden i mitt hjärta som jag alltid bär.
Jag älskar dig så.
Du fick mitt hjärta att slå.

Nu lämnar du mig.
Och jag saknar dig. 
Jag är en idiot!
Mitt liv är bara skrot..

Hur ska jag kunna leva?
När mitt hjärta har en stor reva..
Kommer jag bara tyna bort, 
Kommer mitt liv bli så kort?

Finns det en framtid?
Kommer jag få frid?
Blir du nånsin min igen?
Eller kommer du bara vara min vän?

Jag tänker, förstår du det?
Jag gråter, bara så du vet.
Men jag finns alltid här.
Och jag kommer alltid hålla dig kär.. //gossan





 

Kommentarer
Postat av: Becz

ja kan lyssna,<3

2008-09-07 @ 22:12:26
URL: http://becz.blogg.se/
Postat av: Robin

Oj...jag blev inte lite förvånad. Googlade efter en låttext jag inte riktigt kommer ihåg och snubblade in här.

Förvånad blev jag, jag trodde att dikten var min. Kanske stämmer det inte ordagrant, men innebörden och sättet att skriva liknar mitt eget.

Det känns otroligt att läsa dina tankar och se att det finns människor som tänker som jag.

Jag har alltid trott att jag var ensam.

Jag säger tack, jag vet att jag inte är ensammast i världen.

2009-05-06 @ 23:28:57
Postat av: Anonym

förlåt

2010-06-01 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0