Konfirmation dag 1

Hello!  Igår var det första dan på konfan. Vi kom en halv timme för tidigt till kyrkan, så vi läste lite läxor (booring!). Sen åt vi pizzaslize xD och moa garva för att jag hade en ostbit i håret hahaha. Sen fick vi gå ner till nedervåningen där vi satte oss i en ring. Först fick vi ta så mkt toapapper vi behövde (?) ^^ Sen gjorde vi nåt "lära känna varran" bingo. Lagom konstigt! en fråga var typ; gillar du ärtsoppa? hihi. Inte jag! Sen sa en av ledarna ordet "gud" och så skulle vi måla vad vi först kom att tänka på. Jag målade typ segeltorpskyrkan XD haha moas ägde hon ritade gud bland målnen (tror jag^^,) Love u moa<3. När vi gjort det gick vi in i själva kyrkan om man säger så för att lyssna på en låt. japp detva det. Här kommer lite bilder från igår på vägen hem från konfan och när jag carro o anna käkade pizza innan lunch :P hehe.
 haha love you!! <3 Puss och kram // gossan

Kommentarer
Postat av: Carro

vacker bild på mej då xD

2008-09-17 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0