Dans <3

Hello! Lördag och dans! Är det inte underbart? Åka buss till kvarnbergsplan, gå en kilometer för att komma till danssalen, svettas som en gris av massa styrketräning, ballet, jazzdans, och av att träna på själva "uppvisningsdansen"... sen gå 5 min innan vi slutar för att inte missa bussen (om jag missar den får jag vänta en halv timme!). Sitta på ett säte nästan längst bak i bussrn och stirra ut genom fönstret, i 20 min. Sen hoppa av och gå en halv kilometer hem.  
Visst låter det underbart?!.. sen kommer jag hem... Ingen´hemma.. Sätter mig framför teven, reklam, reklam, reklam och återigen reklam. Går in i badrummet, ställer mig framför spegeln och stirrar, fem minuter. går ut iköket, kollar i alla skåp, bara för att titta, sätter mig framför teven igen, och sitter där tills det är middag. Efter middan, återigen tv... med familjen.
Detta gör jag varje lördag, vareviga lördag. Kul va? xD Det låter så uttråkande, men jag är så van. :/  Men nästa helg, fråga om jag har lust att göra nåt, ni anar inte vad överlycklig jag skulle blir då!!
Nu ska jag sova. :P God natt! <3<3 //gossan

Kommentarer
Postat av: becz

Lusst att göra nåt? XD

2008-09-14 @ 00:19:43
URL: http://becz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0