14-09-08

God dag! I dag är det dans.. igen:) fast med Sara. (min lärare), det är söndagarna som e roligast xD efter som jag har mina vänner där! becka, becka, julia ocj josefina :) Våran "uppvisningsdans" är ganska lätt förrutom ett hopp som e skit svårt!! Jag undrar om jag nånsin kommer lära mig det hoppet!! Vi ska dansa till "flash dance- what a feeling". Den går långsamt i början och sen snabbare i refrängen och resten av låten. Och på lördagarna är uppvisningsdansen till "Jennifer lopez-Do it well" :) Dedn ärr jobbig att dansa till, jag lovar!!
Anna ringde nyss :) Jag ska ju konfirmeras (vet inte hur det stavas). Så anna berättade just det är nåt informationsmöte idag, som börjar kl.6. Men då är ju jag på dans...
Japp imorrn börjar det! I  segeltorpskyrkan:) Puss på er, nu ska jag göra nåt annat än sitta framför datan! Skriver mer efter dansen! // gossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0