09-09-08

Hejsan!
Ja idag har  jag varit iskolan. Kul va? nä skoja bara xD Vi hade bl.a hemkunskap idag.. vi gjorde tonfiskgrattäng!! visst låter det äckligt? Men annas och min var inte äcklig direkt, den gick att äta, men inte min favvorätt :P 
Faan vad jag önskar att fredde vill bli tillsammans med mig igen! Jag fattar inte, alla säger att jag aldrig mer ska bli tillsammans med honom igen, bara för att han gjort slut 2 ggr nu. Men vadå? Jag får väl göra vad jag vill.. eller? Jaja nog om det, Imorrn ska jag till älvsjö med Anna, hon ska få en underskrift till praopappret. Och sen fyller ju mattea år imorrn:) Då ska jag gratta henne, men jag vet inte vadf jag ska ge henne i present... Jo nu vet jag!! hehe. Tyvär kan jag inte säga det xD Ifall hon skulle läsa!
puss och kram// gossan

Kommentarer
Postat av: Mattea

haha jossan du kan visst säga..

ja läser inte(a)XD<3

2008-09-10 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0