08-09-08

Vet ni vad jag gör nu? Jo jag snackar med min bästa vän i hela världen! Hon snackar faktist inte så mkt om hennes Joonas som vanligt:) Hon värkar tro att det är nåt problem med honom. Hehe nä bara skoja:P
Usch vi har so läxa tills imorrn.. jobbigt!
Just det, jag har inte skrivit det här än, men jag ska få en liten kattunge! han e jättesöt!! Jag lägger ut bilder på honom sen. Om ni har nåt bra kattnamn som är lite ovanligt som har två stavelser och har ett "s" i, så komentera! Men det kan ni ju göra ändå :D

Kommentarer
Postat av: Becz

Bosse haha ^^ elr... pussen, sötnos, öhmm... Misse ee ja vet inte ^^ men bosse e ju charmit :P

2008-09-09 @ 18:45:20
URL: http://becz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0