Bra/dåligt

Hello! Vad händer hos er då? Här har man nyss berättat den hämska sanningen för mina föräldrar, eller man kan säga att jag hade både bra och dåliga nyheter^^
dom bra va att min fina praouppgift var mer än bara fin! min lärare sa att han inte hade kunnat skriva bättre själv och e massa andra saker som jag inte pallar ta upp, sen den dåliga nyheten... idag på franskan kom min lärare fram till mig o frågade om hon fick prata lite med mig, jag ba, aa visst! så gick vi ut i korridoren och hon bah, ja asså det har ju inte gtt så bra för dig på läxförhören den här terminen, och jag bah, jaa jag vet men jag har typ inte pluggat så jätte mkt m.m
och så sa hon, du har ju utvecklingssamtal (långt ord) den 11 och den 7 har vi prov, jag ba, aa jag vet, och så fortsatte hon, ja så om du inte får nååt bra resultat på provet kommer du få en ig varning, och ja ba tänkte, skit, fan, aaaaaa, ok ta det lugnt, sen gick jag in igen, och innan samtalet va jag typ jättefokuserad efter det glada beskedet om praouppgiften, men efter var hela min da förstörd.
Efter att fredde hade gått efter en hel dag hos mig typ, berättade jag det för pappa, och jag visste precis vad han skulle säga " ja, då är det väl bara sätta igång då" jag e synsk eller nåt.
Ne nu ska jag inte plåga er nå mer med mina betyg ^^
"Ha en underbar natt tillsammans" ( anders replik i parlamentet xD) pussar och kramar// gossan
regnit på åland (jag ser sjuk ut ^^)

Kommentarer
Postat av: anna

är du och fredrick ihop igen? :O :)

2008-11-05 @ 16:13:15
Postat av: gossan

nej det e vi inte! bara kompisar<3

2008-11-06 @ 11:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0