släktträff!

Hejsan! idag har det vart tråk, hade gympa i sluten med 8c, kändes lite konstigt om jag ska va ärlig. Men det va kul, och inte jobbigt, måste ha fått upp kondisen lite:)
2 rader om skolan, inte mkt men nu kommer det här:
Släktträff!! ingen vanlig släktträff, utan det är bara släkten från pappas sida! jag ska få träffa mina kusen som jag typ alldrig träffar! en av dom har jag typ sett två ggr, han syrra 10 ggr kanske, emelie 15 kanske och john hennes brorsa en aning fler, han kommer på födelsedagar ialla fall, men är det inte sjukt! jag är så nervös! ska jag krama dom närdom kommer eller bara säga hej vinka lite, skaka hand??? jag har stora problem här!!! //gossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0