Nervöst!!

Hejsan! det gick ganska bra i lördags! På släktträffen, blev medlem på facebook pga mina kusiner och fick träffa folk jag ine träffat på flera år! Det var jätte kul! Jag älskar mina kusiner! Hoppas jag får träffa dom igen snart!!
Nog om det, I fredags på gympan hade vi ju streetdance och då kände jag att jag fick ont i mitt knä, om du inte har läst om "knähistorien" så gör det ! Ialla fall så sa jag det till fredde och han sa att jag skulle kolla hur knät såg ut när jag kom hem, det var lite svullet och en aning rött, jag vart skit rädd och skrev hur det såg ut till fredde och han bad mig gå och kolla upp det på vårdcentralen, jag lyssnade inte och gick på dansen danefter, jävla pucko jag ee!! Nu ska jag till vårdcentralen imorrn tisdag, kl. 11.30. Och jag är sååå nervös...  tänk om jag måste operera!!! Då kan jag inte va med på uppvisningen. :( I hate this!!! pussar och kramar/// gossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0