hemma igen

¨hejsan hejsan<3<3 har ju varit på åland under lovet och fiskat med pappsen och madde, men det va svinkallt! och det va alldeles för klart vatten och det blåste och... jaa.. vi fick inget, och jag som hade hoppats på en 6 kilosgädda! "snyft". Sista dan, kvartten innan vi skulle åka till färjan träffade vi våran "granne" i stugbyn och han lånade ut nåt konstigt spö som an skulle fiska strömming med! och vet ni? vi fick 24 stycken! woho! resan vaa räddad, tack granngubben^^,
hade tänkt att ägga ut bilder från åland men det funkar typ inte, får försöka igen,
Jaa, haha, imorrn e det skola dåra. Tråkigt. mkt tråkigt....
och nu kommer alla tycka jag e konstig men, jag är kompis med fredde igen, han e såå snäll ju! Minns inte om jjag skrev om "olyckan" men han och starken hade ju kastat rasmus på mig, och han hade skrivit på mitt skåp med nån penna som inte gick bort, men han gjorde alt för att få bort det, och han sa förlåt OCH gav mig en kram efter snacket me Jennie( lärare) asså jag lovar när han gav mig den kramen, så kändes det som om jag smälte, eller jag vet inte, jag grät, det va det enda jag kommer ihåg.

Nehepp, det va väl det^^  ska försöka fixa lite bilder nu! ses<3<3 //gossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0