denna text betyder så mkt!

Jag kan inte förstå att du lämna mig såhär.
Jag kommer föralltid att vara dig kär.
Även fast du släppte mig vill jag att du ska veta,
Det finns ingen som du, även om jag börjar leta.
Du får migg känna kärlek och mer än så.
Jag kan inte fatta att du älskade mig då.
Jag höll om din hand och jag låg mot ditt bröst.
Jag gör allt jag kan för att få höra din röst.
Du är så underbar och jag älskar dig än.
Men min kärlek till dig är inte bara som en vän.
För att livet ska funka är det dig som jag behöver.
Denna starka kännsla kommer aldrig att gå över.
Ditt namn är klistrat längst in i mitt hjärta.
Det finns bara dig även om jag känner smärta.
Det har blivit svårare för mig att leva ut.
Men jag vet att sagan aldrig får ett lyckligt slut.
När du fanns vid min sida mådde jag så bra.
Men utan dig bredvid kan jag aldrig vara glá
Vill inte tro att denna saga ska va sann.
Men du har min kärlek, och mitt hjärta du vann.
Jag saknar dig så mkt, du är den finaste som finns.
Du kommer alltid vara den enda som jag minns.
Jag kommer älska dig till min sista dag.
Det lovar jag<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Its the beutiful text I ever seen :'(

2009-01-05 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0