Ont i fötterna!

Hej... jag sitter nu här hemma aldeles ensam med några byggare springandes runt i huset... Jag var tvungen att gå hem tidigare i dag, mkt tidigare! på rasten var jag och julia med några killar från klassen, där b.l.a fredde var med. dom lekte kull medans jag och julia dansade lite på she bangs. sen la vi oss ner för att sola och ja, sen började dom busa med oss och sen gjorde dom en såkallade "böghög" över MIG... jag kunde knappt andas och det kändes som mina fötter va av (jag låg på rygg med fötterna på rumpan om ni fattar vad jag menar.) det gjorde ont!! ont ont ont. mmmm. sen hände en massa saker. dom ville bära mig hem och dom gjorde illa mig ännu mer. och det pinsamma var att min gamla fröken kom och typ trodde att dom våldtog mig ^^,
Efter en massa försök gick dom och fredde stannade kvar med mig. Jag kunde inte gå. Fötterna gjorde så ont!!!!!!!!!
Efter en liten stund kom vi äntligen hem till mig. men då hade ffredde typ  fått solsting, så hans mamma fick komma och hämta honom. så nu sitter jag här själv. ensam, uttråkad, med onda fötter! jag vill inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0