Nu är det över...

Jaa då var dansen slut för den här gången (lessen), Vi har haft det så jävla kul under våren. och om jag kommer in på danslinjen som det är uttagning till snnart kommer jag inte få gå hoss anna längre! (min ena danslärare) Så på ett sätt vill jag ju komma in men på ett sätt inte. Man kan säga att jag  hällre går hos anna än sara.
Uppvisningen gick bra. Många var och kolla båda dagarna. <3, Vet ni vad jag tycker är konstigt? att innan man kommer in i aulan och innan man går upp på scenen är man skit nervis. men när man väl står där på scenen så släpper det, allt bara släpper. Konstigt.
Fredde ni vet och anna min bästis m.m var där och kollade idag på första föreställningen. Pinsamt men ändå kul liksom. Jag Rebecka Hansson, Julia, Rebecka S, Josefina och jag var ute (första föreställningen, första akten), på "torget" eller vad man ska säga och fotade. vi hade så kul.
Längtar redan till i höst... puss///gossan

Kommentarer
Postat av: B E C Z

längtar också :)

2008-05-19 @ 08:33:03
URL: http://becz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0