Miss nervös

Hoho! Titta hit! Jag är nervös... Hjälp!!!!! Jag ska alldeles snart på genrep för dansen, genrepet går nog bra, det är inte det jag är nervös för utan själva uppvisningen. det är på lördag och söndag  i huddinge aulan (tror det stavas så)  Om det är någon som vet hur man blir av med miss nervös som kryper sig in i magen på mig och kittlar mig dagen lång tills jag väl står på scenen så skriv gärna en liten komentar.
Jag har gått på dans i 5-6 år och jag är ändå lika nervös varje gång.
JAg ska dansa till en låt som heter she bangs, med blandannat becka och julia josefina och becka <3<3<3<3, och en låt som heter release (justin timberlake och timbaland). Såååå nervös! Känner du som jag eller vet vad man ska göra för att få bort lilla miss nervös så komentera!!! Bättre sent än aldrig<3<3
puss/ gossan

Kommentarer
Postat av: B E C Z

YääääY! Uppvsning.. få bort den genom att..... Ät en glass :D

2008-05-17 @ 10:45:47
URL: http://becz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0