crazy dag!!

Hallojsan!! Idag hade vi ingen matte på morgonen så vi kunde ha fått  värsta sovmorgonen!! så sorgligt asså!
PÅ slöjden gör jag en morgonrock med  sånna här japanska eller kinesiska drakar på i guld och svart. så jävla läckert!! ^^, 
Jag skäms så jävla mycket, asså jag måste be både fredde och anna om ursäkt; jag fick typ damp på anna för att hon ville hälsa på en kille i min syrras klass innan dom skulle på nån utflykt. BORING!! Hon tycker den där killen e skitsöt. Skit samma, jag försökte att ta henne därifrån men det gick inte så då drog jag henne i håret, förlåt anna!!  Då tyckte fredde (min kille) att jag gick förlångt så an höll i mig, Vilket gjorde att jag fick panink (HAn e såååååå läskiggt mkt starkare än mig. ) Så jag sparkade honom (mkt), förlåt fredde! Sen så kom vi äntligen ner på "våran " skolgård igen. Men jag hade fortfarande damp (typ) :S    Sen fick ingen röra mig... jag stack upp till våra skåp och satt mellan väggen och skåpen och grät, det var ganska trångt men ett perfekt ställe. Och föresten jag hade en kamera som stirrade på mig hela tiden, snack a om piinit:P Sen kom både anna och fredde, och jag fick ännu mer damp, eller inte damp jag grät bara mer. Fredde (gullig som han är) försökte trösta mig oh säga förlåt för att han höll i mig och då ( dum som jag är) knuffade jag bara bort honom, (skäms) Nu är jag och anna bästa kompisar forever  och fredde är det bästa jag har på jorden igen.
Senare på dagen gick vi hem till mig, Jag och typ mååånga till. bland annat rasmus som nu har snaggat sig, höll på att dö imorse när  såååååå fuuuuuult. !!!!!!

///puss gossan?

Kommentarer
Postat av: emelie

nej vad cool din momrgonrock måste vara, vill också ha en sån ! (:

2008-05-15 @ 21:05:29
URL: http://ewelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0