Skolavslutningen<3

^^, Idag var det skolavslutning!! Trallala, trodde nog aldrig att jag skulle klara av terminen. På ett sätt, fett tråkigt, Lena ska sluta, (asså min lärare). glömmer nog aldrig hennes fruktväska ^^.  HAHA.  Asså var skit lessen i morse hittade inte min klänning. så jag ringde anna, och sa att jag inte kunde komma, hon blev typ..tyst.. och sen kom hon med två klänningar, men ingen av dom passade, den ena var för stor, och den andra var lite för trång. Efter ett tag hittade jag min klänning under sängen och under min väska... så på 45 minuter duchade jag lockade håret, klädde på mig och sminkade mig. tadaa! Fast jag kom typ 5 minuter försent heh..
Dagen var ok, vi fick frukttårta av lena (konstigt?) ^^,   Vi fick stå på skolgården och lyssna på skolkören inågra min. i stället för på fotbollsplan. Ja. det var väl det mesta av min dag, resteen av dan lär bli booring. har absolut inget att göra..
Puss//gossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0