Lånsjöbadet

Hejsan! tänkte berätta lite om gårdagen, det vill säga i lördas. Emma kom hem till mig lite erter 11 och vi var här till kvart över 2. Då stack vi för att möta fredde jesper och emil där jag bodde förrut, altså dalvägen. emma jag och emil cyklade medans dom andra gick och sprang lite ibland. Först badade emma och jag vid en klippa, dom andra vågade inte. Där träffade vi föressten frida och nån kille också. Sen gick vi till det stora badet. det var typ proppfullt där! Emma och jag hoppade i medan dom andra gick ut på bryggan och inget mer. Vi gick upp och såg  att fredde hade tagit min cykel. jag tog tag i pakethållaren men efter många försök så släppte jag, jag var irriterad och allt var bara skit. Vi gick till vårt hemliga badställe och badade där. självklart fick vi i alla killarna en gång iaf. Men dom knuffade i oss mest^^. När klockan typ var 5 eller nåt åkte vi för att käka pizza nära emma. Jag och emma delade på en och dom andra åt en varsin. till efterrätt käkade vi en glass. mums!! Halv 8 gick alla, fredde följde med mig hem. Han var här till 10 eller 11. Sen var den dan slut! trodde jag! på kvällen ringde fredde för att säga godnatt som vanligt, han frågade även om jag visste om hans plastslägga som han tagit med var kvar på baden. Vi kom fram till att den nog låg kvar där på gräsmattan. Efter det samtalet sov jag ljupt. Puss//gossan

Kommentarer
Postat av: djävulen!!!

fan vad du ljuger om oss killar!!!!! vi vågade men ville inte!!!!!!!!!! så sluta ljug blondie!!!

2008-07-02 @ 22:53:48
URL: http://gossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0