två

hejsan! här  sitter jag två på natten ^^ vill inte sova.. bokredovisninng idag som jag inte har skrivit och sen har jag inte fixat arbetet om spindlar från australien, ska typ göra det snart... knät fortsätter att göra ont, är inte på så bra humör för det  m.m. jaaa, fortfarane hes från i fredas då jag va hemma hos becka och sjöng singstar xD

kom på en dikt för en timme sen, ganska deprimerande och sorglig !! :

ensam i mörkret trevar hon,
 hon går med sina känslor för sig själv.
 Plötsligt ser hon ett svagt ljus långt bort,
 springer dit,
 men snubblar,
 försöker komma upp men mörkret tränger ner henne,
 hon orkar inte kämpa mer,
 ger upp,
 somnar och vaknar aldrig igen...


Kommentarer
Postat av: an

läcker bild ;>

kramkram

2009-03-08 @ 13:05:20
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0